April April

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-04-01 @ 15:57:00
Är det konstigt att jag kände mig lättad när jag fick synbortfall och migrän imorse? Har legat i ett mörkt rum nästan hela dagen och gjort ingenting. Förutom då Fia total lurade mig och sa att vi hade ett prov angående gymnasiearbetet som man behövde göra för att få betyg typ. Förstår inte riktigt hur jag kunde gå på det men det gjorde jag i alla fall och började kasta på mig kläder för att sticka iväg till skolan ändå. Mailade till och med vår lärare och frågade om det fanns andra tillfällen att göra det på... När jag fick reda på att det var ett april skämt så föll jag ihop i sängen igen och somnade om (skönt). Runt två hasade jag mig upp och gjorde en macka och satte mig i soffan, ville försöka få lite skolarbete gjort i alla fall. Men den sköna tystnaden blev kortvarig, runt 20 över så kom min lillebror hem med två kompisar... Har redan behövt säga till Ludvig att han inte ska sälja eller byta sin mobil med kompisen som har försökt övertala honom hur länge som helst plus fått be dem att vara tysta för att jag har ont i huvudet typ tjugo gånger. Hoppas de går hem snart. Annars ska jag vara ensam hemma ikväll tror jag för Ludvig och Petteri ska iväg på match, och mamma har möten eller något. Kommer få fixa i ordning middag själv vilket känns lite sådär hah. Jaja, det är allt jag har att berätta. Ska försöka fortsätta med plugg nu...
Vår sms konvo och bilden jag skickade som svar, påklädd och allt. Ni måste erkänna, hon är övertygande... (Och ja hon heter fortfarande Zayn på min mobil efter alla dessa år!)
 
 


1 kommentarer
Postat av: Fia

Och du heter Harry på min. Skulle inte kännas rätt att döpa om dig. Du är min Harry ♡

2014-04-01 - 16:01:24 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: