Bajs-Vecka

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-04-09 @ 19:51:00
fisen & jag
 
Var en seg dag i skolan idag, även om den var rätt kort. Hade animation och historia, med lunch emellan. Sedan hade vi digitalt skapande men jag och Fia kunde jobba hemifrån. Känner mig fortfarande trött sedan skivan om jag ska vara ärlig, har inte sovit så bra och har varit stressad över skolan. Satt heeela dagen igår med engelskan och imorgon har jag nationella i svenska. Kommer ju gå totalt.skit. känner det på mig. Dessutom får vi ingen lunch! Sitter från nio på morgonen till ett på eftermiddagen, och ingen lunch, what's up with that!?!? Ska ta med värsta matsäcken. Efter all den tortyren måste jag också framföra ett engelska-tal på fredag dessutom, undrar om jag kommer hinna klart... Annars då? Jo inte så mycket har hänt. Längtar bara tills denna helvetesvecka är över. Sedan blir det lov, och lite jobb. Ni får ha en bra kväll för nu måste jag stoppa näsan i svenska papprena igen... 
 
Det var föresten någon som frågade i kommentarerna vart min maskerad-mask kom ifrån, den är köpt på ebay!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: