Helgen

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-04-07 @ 00:02:54
har seriöst världens sötaste, finaste katt <3
 
Har inte haft tid att blogga. Eller det kanske jag har men jag har inte haft lust, eller ens tänkt på det faktiskt. Blev lite chockad när jag insåg att jag inte hade bloggat sedan i fredags. På lördagen vaknade jag, gjorde mig i ordning och chillade lite hemma innan jag fick skjuts hem till Sanna. Mitt andra hem ya know. Vi gjorde typ recap på i onsdags, såg serier åt godis och käkade pizza. Ni förstår, jag vill att hon ska se The Walking Dead och hon vill att jag ska se klart Pretty Little Liars, så vi ser båda två. Tre avsnitt TWD, tre avsnitt PLL, sen om igen, kul huh? Helt otroligt hur många avsnitt vi orkar se hahah. Idag (söndag, eller måndag om tre minuter då, jag snackar om söndag i alla fall) vaknade vi vid tolv, pappa kom och hämtade mig och skjutsade mig till mamma. Där gjorde jag mig i ordning, sedan drog jag över till grannen och hängde där en timme. Ska ju som sagt börja passa deras dotter en gång i veckan och hämta från dagis och sådär så vi pratade lite om det och hur vi ska göra. Efter det drog jag och träffade Fanny och gav henne biljetterna till studentskivan som är imorgon!!! Känner mig exhalterad och nervös på samma gång. Jag och Fia sa precis att det känns lite som dagen innan ens födelsedag eller julafton. Känns som en viktig dag och vi vill inte att nått ska gå fel. Hoppas bara att det blir så kul som man tänkt sig. Kommer kanske göra en get ready with me video imorgon om jag inte känner mig för ful, haha. Annars kommer självklart bilder upp! Får se om jag hinner/orkar blogga något imorgon innan. Nu måste jag sova!! Godnatt :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: