Sallad och killar i BH...

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-04-17 @ 16:36:00
Idag är man trött. Känns verkligen som att jag har bott hemma hos Sanna under lovet. Åkte hem till henne i tisdags för att se på tv-serier och mysa som vanligt. Sedan igår hade vi en lugn dag då vi bara gick till affären, gjorde sallad till middag och sedan fixade oss för en utekväll. Skulle egentligen ha dragit ut med Natta och hennes kompis till någon klubb. Men saker och ting kom ivägen så vi drog och mötte upp Fanny, Emy, Jocke och Jacob istället och satte oss på Hällströms. Blev en riktigt kul kväll som avslutades hemma hos Sanna. Alla följde med dit och det blev som det blev med sovplatser. Tror jag sov i två timmar någonting, sedan behövde jag gå upp och göra mig i ordning för att åka till vårdcentralen och ta fästingspruta. Var jätterädd men pappa var snäll nog att följa med in, och det var faktiskt inte ens så farligt. När vi kom hem gick jag och la mig på direkten. Var sååå otroligt trött. Har varit vaken någon timme nu i alla fall och det är dags för plugg... Suckkkk. Får se vad som händer mer i helgen men blir väl mest plugg, plugg och... aa plugg. 
Det ända jag kan säga är: Hahahaha....!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: