Studentskiva

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-04-08 @ 15:35:00
Jag kan inte fatta att det var min skiva igår...! Min!! Var i alla fall riktigt trevligt under middagen och kul under resten av kvällen. Tilda kom ju som sagt hit igår och gjorde sig i ordning och sedan så åkte hon, jag och mamma in till östermalmstorg och mötte upp pappa. Mina föräldrar har ju inte träffats face to face sedan...? Sedan jag gick ut nian tror jag? Och då snackade de knappt. Blev förvånad över hur bra de kom överens och jag gick omkring med världens leende bara över att se dem tillsammans. Inte på "det" sättet, för det vill jag verkligen inte hahah, de är för olika. Men bara att de liksom kunde... kommunicera? Det är allt jag begär liksom. Min familj satt i alla fall med Fias familj och de verkade komma bra överens! Jag och Fia brukar ju säga att våra pappor är så lika på olika sätt och nu satt de brevid varandra och verkade snacka hur mycket som helst. Under middagen delade vi ut "Klassens" också, och gissa vad jag blev? "Klassens Stalker" HAHA! Trodde verkligen inte det. Fangirl hade jag sett framför mig men stalker gjorde mig (positivt) överaskad! Skrattade ihjäl mig. Tyvärr behövde Tilda åka hem efter middagen då de var otroligt stränga med åldersgränsen. Så hon + mina föräldrar åkte hem vid tio. Sedan började festen. Fanny, Emmy, Sanna, Dennis och Jocke kom utav mina vänner och vi hade det bra. Alla var lite panka och det var ju en helt vanlig måndag så man festade väl inte lika hårt som på helgerna, men det var kul! Vi snackade och dansade så mycket så! Emy drog först vid ett någon gång tror jag (ingen aning hahah), sedan drog väl Sanna, Dennis och Jocke vid kvart i två någon gång. Bara jag och Fanny var kvar och vi stod och dansade hur länge som helst. Jag tog till och med av mig skorna för att kunna dansa bättre (I was in paaaiiin). Tror ändå att vi drog nån halvtimme innan det stängde och då tog vi bussen till gullmars (gick ingen annan) och fick gå hela vägen hem till mig därifrån. Somnade relativt snabbt och var dessutom uppe rätt tidigt imorse. Hade bestämt mig för att gå till skolan idag så klädde på mig osv. Efter det skjutsade pappa Fanny till gullmarsplan och mig till mamma för att lämna alla mina väskor innan skolan. Kände mig dock så illamående och hade så ont i magen (tror det var för att jag åt efterätten som det var laktos i + alkohol) så jag har inte mått så bra idag. Blev att jag stannade hemma ändå och jobbade härifrån. Det här är den första pausen jag har haft på hela dagen, känner mig ändå duktig som har kört på fast jag varit hemma. Har försökt få i mig lite macka men har inte direkt fått i mig något på hela dagen. Tänkte fortsätta plugga nu i alla fall, måste fortsätta ända tills jag är klar för uppgiften ska vara inne ikväll...! Pust...
1. Me, Myself & I färdigfixad. 2. Fia och hennes bror Patrik! 3. Jocke med Sannas mask haha! 4. Fanny. 5. Fina Fanny och Emy! :)


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är masken ifrån?? Jättefin!

2014-04-08 - 16:43:29 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: