Torsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-04-03 @ 20:28:00
Hej hej, är inte på så gott humör just nu, är faktiskt skitarg över att jag behövde deklarera 1,300 till skatteverket nyss. Jag har iNTE RÅD!!! Var inte berädd på att behöva betala in eller få tillbaka nått, så kommer den löjliga summan. Har så många saker att betala in och jag inte pengarna till det. Blir att snåla med andra grejer som mat, kläder och nöjen ett tag antar jag... Studentskivan och studenten är allt jag får spendera pengar på, inget annat. Har ett hotell att boka och ett körkort att spara till. Åh har panik. I alla fall... Igår efter skolan åkte jag hem till Sanna på direkten och sov där. Blev seriemaraton hela kvällen, The Walking Dead och Pretty Little Liars. Kul kul! Vaknade rätt sent idag och åkte hem runt tre tror jag. Har bara pluggat och snackat jobb med grannen... Ätit middag också. Nu ska jag bara plugga vidare tills det är dags att sova. Fredag och skola 8.20 till 15.00 imorgon... Niiice. Godnatt på er! Har inga nya bilder heller så får bli en låt jag och Sanna satt och sjöng på igårkväll (så jävla braaaa!): 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: