Trött som tusan.

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-04-22 @ 10:04:18
Det är tisdag morgon, och jag är dötrött. Sov hos Sanna från söndag till måndag, och efter det åkte jag hem till mamma. Blev att jobba två gånger igår. Först hos grannen vid fyra i en timme. Gick faktiskt riktigt bra den här gången och hon grät bara i någon minut. Förra gången grät hon ju in typ fem-tio minuter. Efter det gick jag hem igen, packade, och noup, inte för att åka hem till pappa. Utan för att jobba natt! Jobbade min första natt hos familjen som behöver en natt-barnvakt. Jobbade från halv åtta på kvällen till någon gång runt åtta imorse. Har nog aldrig fått så lite sömn i mitt liv förut innan en skoldag. Kunde verkligen inte sova och när jag väl fick en liten blund så vaknade den yngsta och skrek "Hallååå!!" flera gånger. Tog typ några minuter innan jag reagerade ens. Fattade knappt var jag var. Försökte sova ända till klockan fem då jag helt enkelt gav upp och gick upp och började göra mig i ordning för dagen igen. Sedan se till att barnen kom upp vid sju. Fick lämna den yngsta på dagis nu på morgonen också. Sedan tog jag mig en frukost i Gamla Stan, tog en macka och en smoothie och satte mig i solen och väntade på Fia som var snäll nog att dra tidigare hemifrån för att möta mig. Vi åkte sedan till skolan och har suttit och chillat lite innan den här lektionen började. Bara längtar tills dagen är över och jag får åka hem och sova. Är så otrooooligt trött. 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: