Weeknd

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-04-14 @ 23:19:00
Har inte orkat blogga något. De senaste dagarna har jag för det mesta spenderat hos Sanna med Pretty Little Liars och The Walking Dead igen. I söndags var jag över hos grannen och passade deras dotter för första gången ensam. Var lite läskigt i början då hon skrek som en gal när de gick hemifrån och jag hoppades att jag skulle kunna få henne att sluta. Och det kunde jag! Hon grät väl i 5-10 minuter och sedan satt vi och lekte, kollade i fönsterna och läste bok. Hon är så söt! Sedan idag var jag på Skansen med lillebror. Har inte varit där på ett tag så det var verkligen hur mysigt som helst. Fick se lite nya byggnader och sådär också, den som stod ut mest var den vid "Lilla Skansen" eller vad de nu kallar det. Katterna har fått en helt ny inhängnad. Annars åt vi glass i solen och gick omkring och tittade (som man brukar hehe), Ludvig sa att höjdpunkten var att se de typ 100 gris-kultingarna och en ekorre som nästan gick på mig. Vi kom hem runt fyra och då åkte jag nästan på direkten hem till pappa. Sedan dess har jag mest legat i soffan och sett på tv, sedan har jag pluggat en stund också och nu tänkte jag se på filmen "Mud". Vet inte riktigt vad som händer mer i veckan, ska plugga mer i alla fall, sedan blir det förmodligen mer jobb under veckan hos grannen och kanske en utgång på Onsdag. Fun, fun, fun! Vi hörs :)
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: