00:49

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-08-27 @ 00:49:00
Idag har inte så mycket hänt. Vaknade hos pappa, gick upp och åt frukost. Låg på soffan halva dagen tills pappa slutade jobba och skjutsade mig till mamma. Här har jag börjat tvätta högarna av mina kläder som måste vara färdiga och nerpackade om några dagar. Sedan träffade jag också Fanny en stund på kvällen och sa hej då till henne. Kändes skönt att få prata ut om allting som hänt under sommaren med oss båda och sedan säga hej då på riktigt. Kommer sakna henne riktigt mycket. När hon drog gick jag upp till sängen nästan på direkten. Har dock lite svårt att sova nu, har lyssnat på musik, sett några avsnitt av Hart of Dixie och lekt runt på youtube. Är fortfarande inte trött. Kanske är nervös inför det här med flytten. Insåg tidigare idag att jag fick lite hemlängtan bara av att vara några dagar i Amsterdam senast, och nu ska jag vara där i 9 hela månader. Låter först inte så länge, sedan tänker man på att en vecka är sju dagar, och att en månad är fyra sådana veckor osv osv.... Det är riktigt läskigt. Dock ger Hart of Dixie mig lite mod. Dock tvekar jag på att det kommer bli som i den serien hahah. Jaja, slutpratat om det. Nu måste jag springa på toa sen ska jag faktiskt försöka sova. Ni får ett youtube klipp jag nyss hittade på tumblr att se på då jag inte har några nya bilder. Tänka sig att jag och Fia var på denna konserten för över ett år sedan. Där någonstans i publiken står vi (dock syns vi säkert inte alls så långt bort som vi stod, dessutom så var det en enorm farsa framför oss så vi skulle nog ändå inte synas..) låter dock som att hela gruppen inte kommit i målbrottet då de pitchat deras röster rätt rejält här. Haha! Godnatt på er alla! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: