Födelsedags-dagar

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-08-26 @ 00:45:20
Lovade ju att försöka hålla igång med bloggningen. Känner faktiskt att jag vill nu när jag åker iväg och kommer ha något att skriva om. Och mycket fritid..! De senaste dagarna har jag spenderat genom att fira min födelsedag, Yaaay! I fredags var jag ute och festade med några kompisar vilket slutade lite olyckligt men jag orkar inte gå in på det faktiskt haha. Var en rolig kväll i helhet, för rolig. Sedan i lördags hade jag en liten tjejmiddag hemma hos mig vilket var väldigt väldigt trevligt. Jag, Sanna, Fia och Tilda käkade nachos och snackade på som bara den. Kommer sakna dem så mycket! Sedan igår (söndag, min riktiga födelsedag) så firade jag med mammas sida av släkten. Vi åt godsaker och jag öppnade presenter. Riktigt bra dag. Och sedan idag, måndag (nu är dock klockan över tolv så det är egentligen tisdag men vi låtsas) så har jag varit hemma hos pappa och firat med honom, Ingalill, min ena syster och hennes pojkvän. Jätteroligt det med. Vi åt tonfisksallad som jag önskade och hade prinsesstårta, yum. Imorgon ska jag tillbaka till mamma och börja tvätta och packa. Jag kan inte fatta att jag faktiskt åker om mindre än en vecka. Lilla jag, ska vara borta i NIO månader. PANIIIIK!
Tillägger alltså två fett adorable bilder på mig själv som jag tog för cirka fem minuter sen.
Nu tänkte jag lägga mig i sängen med ett avsnitt av Hart of Dixie, och sen ska jag sova. Godnatt!
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: