I'm here

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-08-31 @ 19:14:00
Yes, nu är jag här. Jag är i Holland. Hela dagen har bara känts som en stor dröm, jag är både sjuk och trött då jag bara lyckades få två timmars sömn innan jag behövde gå upp och dra iväg. Jag har aldrig flygit själv förut och jag var så nervös över allt att jag knappt kommer ihåg hur jag kom hit. Jag är så otroligt utmattad nu så det finns inte, och imorgon ska jag vara klar 06.50 för att dra iväg och lämna barnen i skolan med mamman. Hon ska vara med under hela veckan tror jag och lära mig allt, vilket känns bra. Hela familjen är väldigt trevlig och snäll, jag kände mig riktitg välkomnad. Rummet (och hela huset!) är väldigt fint och jag fick massa fina presenter när jag kom. Godis, frukt, olika drickor, pennor, papper och en mapp med massa olika information om Holland. När vi kom hit åt vi en jättegod choklad-kaka också och de sjöng ja må hon leva för mig på de tre språken de kan (holländska, engelska och grekiska) vilket var roligt. Har även varit i shopping centrumet en snabbis också, vilket var fint. Kunde inte fått en bättre start här känner jag. Men ändå känns allt så väldigt konstigt. Jag är trött och jag tror inte riktigt att jag inser var jag faktiskt är och vad jag har gett mig in på haha. Men åh va roligt det ska bli att vara här. Har bara två bilder att dela med er just nu, men ska fixa mer till imorgon då jag förhoppningsvis har lite mer energi. Godnatt på er! 
 Mitt "hjälp jag ska flytta till Holland" face och hallen utanför mitt rum, doors everywhere!
 
 
 
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: