Lathet.

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-08-06 @ 02:05:00
Jag är nog världens sämsta bloggare. På riktigt. Och jag är nog världens lataste människa. Anledningen till att jag inte bloggar är inte pga lite tid eller något sådant. Jag orkar bara inte. När man inte ens orkar skriva några rader på en hemsida så har man nog tagit sig till en nivå av lathet som inte är särskilt häslosam. Därför gör jag nu ännu ett försök. Så jag ska känna mig lite bättre. 
 
Hej bloggen. Efter Amsterdam trippen har rätt mycket hänt. Jag har varit i Frankrike, på en ö som heter Korsika. Härligt var det. Och jag har även spenderat lite tid uppe i Dalarna på sommarstället. Har varit ett riktigt härligt "lov" än så länge. Men jag känner hela tiden hur nervositeten kryper sig fram i min kropp då jag ständigt blir påmind om att jag snart åker iväg till Holland igen, men i 9 månader denna gången. Jag är så otroligt rädd över vad som kommer hända. Orolig över att jag inte kommer vara bra nog för jobbet eller att jag kommer vara för feg och nervös över allt. Men jag är samtidigt så glad och spänd över att jag ska åka, på ett bra sätt. Jag känner att det kommer vara bra för mig som människa. Även om jag kommer sakna min familj och mina vänner. Och min katt, haha! Typ han jag är mest orolig över att lämna. Kommer han glömma mig liksom? Men ja, även om jag kommer sakna alla här hemma så kommer jag lära mig av att åka iväg. Det är bara jävligt utmattande att tänka på det ändå, vad som kommer hända och hur det kommer gå, då jag aldrig varit med om något liknande förut. It's scary. 
 
Dock har jag ju bestämt mig för att det ska vara en livsförändrig typ. Ska börja träna när jag är där. Lära mig ta mer ansvar. Vara självständig. Sådana där viktiga saker haha. Äta rätt också kanske. Allt låter väldigt lockande, men är nog svårt att genomföra när man heter Ebba och är lat. Tänkte dock göra fler vloggar när jag är där för att hålla er uppdaterade. Det kanske gör mig lite motiverad. Och kommer förmodligen ha mycket tid över till att blogga också hehe... 
 
Annars då. Jo jag har varit hemma. Hängt med Sanna. Varit på Fia's födelsedagsfest vilket var hur kul som helst. Har spenderat timmar vid Netflix som jag till slut beslöt mig för att skaffa då nya säsongen av Hemlock Grove kom ut. Är riktigt kul då det finns så mycket att se haha. Dock inte nyttigt för mig. Tror inte det finns så mycket annat att berätta. Kan lägga upp lite bilder från Instagram... Då jag är för lat för att lägga in andra bilder i datorn, redigera och ladda upp. Nåja, jag bloggade faktiskt och det är ett framsteg. 
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: