Say Your Goodbyes

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-08-30 @ 20:55:00

Idag har jag sagt hej då. Pappa kom och hämtade mig vid lunch och jag fick en liten paus från packningen. Vi åt på ett ställe som hette något med Texas där de hade otroligt goda hamburgare. Försökte att inte vara lika ledsen som jag var igår då jag bara grät över allting, och vi pratade på om roliga saker istället. När vi sa hej då lovade jag mig själv att inte gråta, vi ses ju ändå om cirka två månader då han ska hälsa på. Efter det kom Fia hit och vi spenderade några timmar ihop genom att snacka medans jag packade, och hon sminkade sig även (bilden ovan) eftersom att hon skulle iväg på middag direkt efter. Kommer sakna henne riktigt mycket, min Fis. Efter det har jag mest försökt få klar min packning. Känns så skumt att packa ner så mycket kläder. Har nästan två fulla väskor nu och jag är lite orolig för hur jag ska kunna dra runt på dem själv. Dessutom är jag orolig för att jag inte ska lyckas hitta familjen imorgon, haha! Jag är så orolig över allt. Men ja hörrni, imorgon bitti smäller det. Jag drar till Holland. I nästa inlägg kommer jag förmodligen vara där. Skumt va? Jag tycker det i alla fall. Nu ska jag fortsätta redigera lite film och äta godis. Njuta så mycket som möjligt av att vara hemma. Kram på er alla och ha en bra fortsatt kväll! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: