Summertime Sadness

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-08-19 @ 23:32:00
Har knappt varit hemma på senaste tiden. Försöker utnyttja tiden i Sverige så mycket som jag kan genom att umgås med typ alla jag känner så mycket som möjligt. Känns så otroligt konstigt att jag åker om mindre än två veckor. Aah! Idag var jag faktiskt på stan med mamma och köpte lite små-presenter till familjen jag ska bo hos. Känns som en bra idé att komma med något svenskt och roligt. Köpte förutom det lite saker jag behövde. Eller köpte och köpte, jag är luspank. Min mamma var snäll nog och köpte åt mig, menade jag. Fick lite ögonbryns-grejor eftersom att mina typ är icke-existerande. Sedan lite underkläder och ett par gummistövlar eftersom att det tydligen regnar mycket i Holland??? Bra att ha ändå. Ikväll är första kvällen jag spenderar ensam på flera dagar och det känns lite tomt, men ändå skönt. Har tittat på det värsta programmet som finns, Paradise Hotel (förstår inte varför jag tittar på denna säsongen då jag lyckats hålla mig i från alla andra säsonger som finns?) och jag verkligen haaatar alla som är med. Så blåsta, utseendefixerade och töntiga. Speciellt de nya killarna ("hunkarna") som tror att de är "the shit." Ugh förstår verkligen inte hur vissa personer kan bete sig. Men det är rätt underhållande att titta på, kan erkänna det. Förutom det har jag försökt fixa mitt videoprogram som har laggat ihop sig och inte vill göra som jag vill. Har suttit och letat efter lösningar på nätet hela kvällen men inget har funkat! UHH! 
 
Imorgon blir det slappdag men kaaanske utgång på kvällen. Både Sanna och jag har varit sugna på utgång hela veckan och Fia ville hänga på, så det skulle bli kul. Men, jag vet inte om jag vill spara det till fredag då vi ska ut och fira min födelsedag. Är en sådan som oftast inte kan gå ut på flera veckor typ efter en kväll ute haha. Mes är jag. Vi får se helt enkelt. Jag ser i alla fall fram emot fredag. Dock måste jag få tag på pengar... Hmm. 
 
Nu ska jag städa rummet lite och kanske ta mig ett glas vatten eftersom att jag känner mig otroligt uttorkad. Jag gillar inte vatten, ni som inte visste det, och därför blir det en stor fråga för mig "ska jag dricka vatten eller inte?". Då jag inte direkt njuter av det. Faktiskt konstaterade jag och Sanna igårkväll att det låter lite som att jag drunknar varje gång jag dricker vatten. Blä. 
 
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.. Känner föresten lite "Summertime Sadness" känslor nu för tiden eftersom att sommaren börjar ta slut. Vill inte ha kyla och såndant äckel!! Snyft. 
 
Yes, vi börjar med lite partybilder från Fias födelsedag. Blandat fint folk.
Otroligt sliskig bild på mig och Leon men jag garvar så mycket åt den varje gång jag ser den att jag bara behövde lägga upp den, okej?
Har gått på promenader både i stan med Sanna och runt kvarteret med Tildis.
Mysig posérande dam till vänster där uppe. Och sen jag och Sannis.
Jag demonstrerar hur jobbigt det är att vara vuxen och handla och såndant hemskt. Måste också berätta att Sanna tycker att hon ser hemsk ut på den sista bilden och hon sa att hon skulle döda mig om jag la upp den igen (efter att jag la upp den + raderade den på instagram.) Men de skiter jag i.
Hon är för fin. 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: