27 Februari

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-27 @ 22:36:00
Såhär ser pappa ut just nu... mätt & nöjd. 
 
Kan börja med att säga att min middag blev en succé. Jag sov hela vägen hem till Stockholm igen, som vanligt. Väl hemma packade jag om och pappa kom och hämtade mig, på direkten åkte vi till Globen och gick både till Apoteket och till Konsum/Ica (vad det nu är) så jag tog två flugor i en smäll. Har tydligen tänkt helt fel när det gäller hur många p-piller jag har kvar att hämta ut. Har tydligen hela 6 månader kvar innan jag behöver skaffa nytt recept... Skönt det. I affären stötte vi bara på ett problem och det var att hitta parmesan-ost, jag och pappa fattade inte att det stavas parmigiano så jag ringde upp min mamma i panik och skrek "det finns bara nått som heter parmigiano!!" och hon asgarvade åt mig i telefon och fick förklara att det var parmesan. Jag och pappa skrattade också åt hur otroligt dumma vi kan vara... Runt halv sex började jag laga ihop maten där hemma och det gick faktiskt riktigt bra. Fick inga svårigheter direkt och allt gick som planerat, det blev dessutom jättegott! Både pappa och Ingalill uppskattade det! Efter det har jag bara suttit och pluggat lite här i vardagsrummet och ätit lite chips/godis och druckit påskmust/blodapelsinsjuice. Har varit en mysig dag. Blir dock snart sängen känner jag då jag ska jobba imorgon, så ha det bra! 
 
PS. Kände att jag behövde ta bilden ovan på pappa då han låg i en sådan rolig ställning i minisoffan! Jag har tagit över den stora där bakom hahah!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: