Awake

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-17 @ 01:10:00
Har sovit så mycket under dagen att jag inte kan sova nu. Har legat och tittat på några Dr. Phil (mysgubbe<3) avsnitt och försökt somna om men det går inte. Har dock inte min första lektion imorgon så jag får i alla fall sova lite om jag somnar snart. Har också suttit och kämpat med historian hela kvällen och jag tror att jag får in den i tid om jag kämpar imorgon efter skolan. Ska bli kul... Är så otroligt trött på skolan så det finns inte. Vill ha helg igen redan nu. Jaja, har egentligen inget att säga jag var bara uttråkad. Att jag ska till mamma igen imorrn är väl något jag kan berätta, ha-ha. Godnatt på er i alla fall! 
Blev lite mycket bad finger visande i snapchat i helgen känner jag. Neggo or what hahaha...!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: