Crazy Dreams

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-03 @ 10:08:13
Idag är ingen bra dag. Vaknade med huvudvärk efter en lång natt med många konstiga drömmar och vaknande varannan timme. Har nog aldrig drömt såhär konstiga saker i mitt liv förut och det var så äkta men ändå läskigt och gjorde mig illa till mods. Den sista timmen jag sov drömde jag att några i klassen var i mitt rum och skrek på mig. Sedan dök Francisco Lachowski (manlig modell) upp i mitt rum och jag frågade honom hur man uttalar hans sons namn och om han ska träffa Marlon Teixeira nu när han är i Sverige (drömde nog det för att jag och Fia smsade om det igår) och han sa att det var svårt för att Marlon brukar åka Finlands-vägen och han åker via Holland så det är svårt att mötas upp på vägen och jag fattade knappt var han pratade om. Jaja, huvudvärk inte så kul att vakna med i alla fall men ska försöka göra skolarbete ändååå. Kramis på er och ha en bra dag!
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: