Dagens

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-09 @ 18:12:21
Skjorta från h&m, jeansen är dr. denims och håret är lockigt. 
 
Detta hade jag alltså på mig idag. Är alltid så ivrig på att ha på mig det jag har köpt. Kommer ihåg en gång när jag gick i Nytorpsskolan och Fanny kom med något nytt på sig. Jag frågade "Åh, har du ny tröja? Vad fin!" (Eller vad det nu var för plagg... Jag minns inte) och hon svarade "Nej jag köpte den för jättelänge sen, har bara inte haft på mig den än." (!?!!?) Det förstår inte jag alltså. Skulle inte kunna hålla mig. Nu har jag för sig några saker jag inte kan ha på mig som är nytt för att det är för kallt, men ja. Jag är för ivrig alltså! Det var föresten roligt när mormor kom in genom dörren här och det första hon sa till mig när hon såg mig va "Vad lockig du är!" hahah! Ja mormor, jag gillar att locka håret! Orkade dock inte tvätta håret idag vilket är ovanligt för mig... Men tycker inte det såg allt för hemskt ut i alla fall. Nu ska jag fortsätta se på tv med pappa, kramisar!!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: