Everybody's Starry Eyed...

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-01 @ 01:19:00
bild som Fia tog!
 
Ellie Goulding var så SJUKT bra. Det är otroligt hur hennes röst faktiskt låter så där annorlunda och speciell live också och inte bara på de inspelade låtarna. Jag är helt förbluffad över hur kan ta så ljusa toner...! Hon kunde också röra sig så otroligt bra på scen och det blev aldrig tråkigt eller så. En riktig artist helt enkelt! Alla mina favoritlåtar spelades och jag, Fia, Sanna och vår nya polare Amitis som vi träffade i kön utanför stod relativt nära scenen vilket var kul! Blev dock riktigt trött och svettig efter halva konserten och fick stå och bara nicka lite ett tag, ville inte heller köra för hårt då jag precis varit sjuk (och faktiskt börjat få jätteont i halsen idag...) I slutet kom dock typ fem favoriter på raken så kunde inte låta bli att hoppa och skriksjunga till de låtarna vilket kanske inte var så bra haha! Efter konserten drog vi och käkade på Max och jag kom hem för någon timme sedan antar jag. Är så otroligt utmattad just nu och vill bara sova men jag ville få upp ett inlägg innan jag slocknar. Men jag antar att jag kan berätta mer om konserten och så imorgon!
Så kram på er alla och sov så gott så hörs vi imorgon :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: