Fredag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-21 @ 23:11:00
igår vs. idag
 
Blev ingen direkt update idag. Hade inget att skriva om kände jag och jag har inte heller pallat. Mitt liv är för ointressant för att blogga om. Måste bli en intressantare person känner jag. Har i alla fall märkt att jag knappt har mitt hår naturligt längre, lockar det nästan varje dag. När jag inte gör det är jag bara hemma. Vet inte riktigt varför. Tycker inte om mitt hår lika mycket rakt som lockat bara. Mitt huvud ser så avlångt ut och mitt hår blir verkligen FÖR platt. Har inte plattat håret idag efter min dusch i alla fall, känns lite skumt. Ska nog ta och städa rummet nu innan jag lägger mig, tål inte att det ser så fruktansvärt ut. Längtar tills vi renoverat klart. Har tagit ca. 5 år bara att komma igång hahah. Nu har vi börjat slänga ut möbler i alla fall så rummet är halvtomt. Ser förjävligt ut. Nu babblar jag bara på så jag stannar här. Hejdå & godnatt!
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: