Fredag!

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-14 @ 14:05:00
Idag är det fredag! (Friidaay, fridaaay gotta get down on fridaay..!) Just nu sitter jag på svenska-lektion, men jag arbetar faktiskt med historian istället då jag verkligen, verkligen, verkligen behöver bli klar med den. Har till måndag på mig och har redan mycket att göra i helgen. Om en timme slutar jag och då jag ska möta upp Sanna i Sockenplan och dra hem till mig och packa, sen ska hon faktiskt få hjälpa mig att bära mina grejer hem till henne haha. Ska försöka hämta upp öl på vägen till henne också i någon affär då jag känner mig lite tvingad till att göra den här jäkla utmaningen då jag fått två "nomineringar". Får se om jag klarar det, hehe. Sedan ska jag slagga hos henne och bara ta det lugnt antar jag. Sedan på lördag ska vi på en mässa och kolla lite jobb/plugg i Australien..! Kommer bli intressant, dessutom får man fika läste jag hahah. Sedan på lördag kväll ska vi förmodligen till Ace!
Fanny och hennes gäng kommer också vara där så det blir nog trevligt trots att jag är pank. Nu måste jag jobba vidare, glad alla hjärtans dag på er!
Har inte tagit några nya bilder än så länge idag så ni får dessa två på mig från i somras! Åh vill ha värme..


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: