Härlig dag!

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-22 @ 20:43:02
Wow, nu händer det grejer här. Gif bilder!? Jajjamänsan. Tog inga bra bilder idag känner jag, men lyckades filma in en instagram video som jag gjorde lite gifar av. Har varit en riktigt mysig dag faktiskt. Sanna väckte mig redan kl. elva och frågade om jag ville komma in till stan med henne. Så jag slängde snabbt på mig lite smink och kläder och drog iväg. Vi åkte först till Skanstull och gick runt lite i ringen innan vi gick in på något grekiskt ställe och åt (eller Sanna gjorde det då... Jag hade 25 spänn så min lunch fick bli en "Sport Lunch Bar" från pressbyrån hahah...) snodde lite mat av henne dock. Efter det åkte vi in till tc och gick drottninggatan ner. Gick runt lite vid slottet och grejer också och bara snackade. Efter det gick vi vidare till Gamla Stan och fastnade vid vattnet (gifarna är därifrån). Sedan frös vi så mycket och bådas mobiler hade dött så vi drog hem var för sig haha. När jag kom hem tittade jag lite på hockey med pappa innan jag fick skjuts hem till mamma. Nu måste jag snart sätta igång med packningen för vi åker till Romme vid elva imorgon. Uäääh.....!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: