Hemsk Hemresa

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-07 @ 17:09:00
Tog ett jävla bra tag, men nu är jag hemma... och hatten är på! (Eller var på nyss i alla fall)...
 
Ludvig var faktiskt en ängel och mötte upp mig vid tunnelbanan utan problemas, och då var jag snäll storasyster genom att svänga förbi konsum med honom och köpte lite munkar och stuff till oss! På vägen hem från affären öste regnet ner, trodde nästan att både min dator och min studentmössa skulle bli förstörda av regnet då det bara var tygfodral om datorn och kartong runt mössan... Men de klarade sig. Några meter från huset gick munk-papperspåsen sönder också och en av munkarna rullade ut på gatan och Ludvig fick nästan psykbryt och envisades med att den fortfarande gick att äta, haha! Till slut slängde han den i alla fall och vi fortsatte in i värmen. Är helt utmattad nu så det finns inte. Sov så otroligt dåligt inatt och nu vill jag bara ta en liten powernap. Så vi hörs senare folket!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: