Hjälp...!

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-07 @ 14:25:00
Idag kom våra studentmössor. Är både jätte exhalterad och nervös över det hela. Känns otroligt att skolan är över om bara några ynka månader... Då är jag klar. Med allt! Blir också nervös över att tänka på det då jag inte direkt har någon aning om vad jag vill göra efter studenten, vad jag ska bli och hur min vardag kommer vara utan att ha en "plan" (än så länge). Tycker i alla fall att mössan blev väldigt fin och jag är såå nöjd! Kommer dock bli jobbigt att bära hem den enorma lådan den kom med. Tog ingen väska med mig idag utan har datorn löst i sitt fodral. Alltså kommer jag behöva bära hem båda... på något sätt. Får försöka ringa lillebror eller något när jag åker för att se om han kan vara snäll nog att komma och hjälpa mig sen! Hjälp hjälp hjälp alltså!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: