Mådag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-10 @ 10:07:00
Idag är det Måndag. Måndag morgon om man ska vara noga. Vi sitter och opponerar på gymnasiearbets-lektionen. Efter det är det mentorstid, sedan lunch. Längtar till lunchen, hann inte äta frukost så jag är hungrig. Vill ha pasta... Tror jag. Efter skolan måste jag hem och börja plugga nästan på direkten. Ska lägga mig tidigt ikväll i alla fall så jag har en anledning till att sluta plugga rätt tidigt, haha. Vill bara att lovet ska börja någon gång!! Är så otroligt trött på skolan så det finns inte. Nu ska jag fortsätta diskutera med gruppen men jag slänger in två otroligt vackra bilder på Fia som jag tog precis. 
Kan föresten slänga in en länk till hennes blogg! Klicka HÄR :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: