oh my hair smells like chocolate...

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-02-20 @ 20:31:00
lekte lite med vscocam...
 
Dagen börjar sakta gå med sitt slut. Är hos pappa nu. Har märkt att jag alltid tar en tupplur runt kl. 5-6, vilket hände idag också. Förstår inte varför jag är så otroligt trött hela tiden. Har dessutom försökt se klart The Mortal Instruments kanske 4 gånger, men somnat ungefär vid samma del varje gång. Känns ju lite sådär att vara 18 år och ha samma ork som en 80 åring. Kanske dags att börja träna...? ... Nej. Vet inte. Ughh känns så jobbigt att träna? Me no want! Men jag ska ta tag i det.. eventually. Nu är det dock dags att sätta igång med plugg.. Svenska och engelska bullshit här kommer jag! 
 
Har dessutom gjort en makeout mixtape (eller playlist då men mixtape låter coolare) på spotify. Vet inte riktigt varför för jag har ju inte direkt någon att pussa på men fick lite inspo på tumblr och av My Mad Fat Diary så jag körde ändå. There you go alla kärleksfulla par, trevligt kyssande. Ni kan ju också ta och berätta för mig om musiken är bra eller inte. Leon tyckte att man ska lyssna på sånt som "Let's get it on" för att få "igång" stämningen men fan, om någon hade satt på den låten hade jag nog sprungit därifrån. Hmm. Här är länken ialla fall ---> MO Mixtape
Tycker också att ni kan lyssna på denna låten då den är jävligt bra ---> Chocolate


1 kommentarer
Postat av: Sanna

Din lista är konstig med vissa undantag (am + 1975 osv)

2014-02-20 - 21:05:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: