Onsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-26 @ 18:15:19
Hej hej! Idag åkte jag som sagt inte skidor utan har bara suttit inne och jobbat med min svenska uppgift som jag måste vara klar med på söndag... Känns typ helt omöjligt att bli klar i tid. Får sån jävla panik så jag vet inte. Dessutom måste jag fira pappa som fyller 52 imorgon när jag kommer hem och jobba på fredag kväll. När fan ska jag plugga? Dagen innan liksom? Ska jag hinna skriva typ 8-10 sidor på en dag? Bleeeh!! Don't think so. Kommer faila skolan, kommer inte få gå ut. Kommer bli en nobody. I alla fall... On a happier note, ska vi snart gå och äta! Är tydligen asiatisk buffé ikväll och jag hoppas att det finns thai för annars blir jag sur. Är så sugen på thaimat så det finns inte. Hmm, har inte så mycket annat att berätta. Kan försöka påminna mig själv här på bloggen om att jag måste till apoteket och kolla om jag fortfarande har några p-piller att hämta ut. Annars måste jag fixa nytt recept innan mina tar slut vilket är ännu en jobbig grej att lägga till på den långa listan av jobbigheter. Kan tillägga att mitt utseende inte vill som jag vill idag. Alltså är det mesta bajs. Men tjohej på er och hoppas att ni har det nice i alla fall. Det är ju trots allt lov! Nu måste jag dra, ciao. 
Lite bilder från mobilen. Jag och Sanna igår och en snapchat bild på mitt crazy hår! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: