Onsdag & Dagens kläder

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-19 @ 15:13:00
Ja såhär såg jag ut idag...! Lite tufsig i håret, tröja från boohoo, dr. denim jeans och mössa från asos tror jag. 
 
Den här tröjan är min nya kärlek. Den är så otroligt skön och den är så stor och flowig att en till person nog skulle kunna få plats i den med mig hehe. Boohoo.com är min nya favvo när det gäller onlineshopping! 
 
Jag och Fia klarade faktiskt av redovisningen..! Kände att det gick hundra gånger bättre för henne än för mig men jaja, jag gjorde det i alla fall. Kan slappna av en aning i alla fall innan jag måste börja med svenskan... och engelskan? Ussscchh kan jag bara ta studenten någon gång. Jag orkar inte med det här längre. Nu är jag i alla fall hemma med lillebror. Mötte honom på vägen hem faktiskt. Ovanligt att vi slutar samma tid. Dock kände jag typ inte igen honom och var jätteosäker på om det var han eller inte. Kom ikapp i alla fall och såg brillorna och då förstod jag att det var han, haha. Lite roligt att jag bara kände igen honom pga kläder och glasögon, inte alls över typ kroppsbyggnad eller sättet han går på. Han blir ju större och större varje dag så det är ju lite svårt... Ska i alla fall göra i ordning lite mellis till oss eller något nu så vi höreees...!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: