Onsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-05 @ 13:58:00
Tjo, är hemma nu och sitter och kollar på mtv's "Friend Zone" och tänker på kärlek. Var ett så gulligt kompispar som precis blev mer än så och jag satt och tjöt som en liten hundvalp här. Har börjat märka att jag kan utbrista "That's so cute!" ashögt för mig själv (på engelska?) vilket är en aning skumt men jag kan inte hjälpa det hahah. Annars har jag haft världens magkatarr hela dagen och mått jätteilla men det börjar gå över nu litegrann vilket känns bra. Har börjat känna skillnaden mellan vanligt illamående och magkatarrs-illamående nu vilket är skönt då jag alltid fick panik förut då jag trodde det var tecken på att jag skulle bli magsjuk när det i själva verket var magkatarr, vilket jag aldrig brukar spy av fast jag mår hur illa som helst. Och det var ju inte så bra att få panik flera gånger i månaden och ibland i veckan över något som inte kommer få mig att spy. I alla fall... Ikväll är det plugg som gäller vilket jag inte ser fram emot. Men... You gotta do what you gotta do! 
lite härliga skolbilder på mig och Fisen


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: