PARTY

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-02 @ 17:46:00
sannis & jag <3
 
Blev att jag gick ut igår ändå. Både Sannas gäng och Fannys gäng var där, dessutom stötte man på klasskompisen Alex och gamla klasskompisen Dennis i vimlet vilket var kul. Blev en riktigt lyckad utgång och jag är glad att jag beslöt mig för att gå! Även om lite tråkigheter hände så gick allt bra i slutändan och jag och Fanny dunsade ner här hemma i min säng vid klockan halv fyra eller något sådant. När vi vaknade imorse drog vi på direkten ner till pizzerian och köpte var sin goood pizza som vi tog hem och åt till filmed Frost! Hon drog för lite över en timme sedan och nu ligger jag ensam i min säng och bara tar det lugnt. Har varit en riktig brakarhelg och jag är lite ledsen över att skolan och ångesten kommer tillbaka redan imorgon. Usch och fy! Ska i alla fall njuta de sista timmarna av ledighet med lite chips och en film. Några tips på film?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: