Penny Board

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-02-23 @ 17:26:00
Vill faktiskt ha en sån här. Har aldrig riktigt trott att skejtning var något för mig eller nått jag ens skulle testa, höhö. Har bara stått på en typ två gånger i mitt liv och då har jag ramlat. Men när jag såg på Fannys instagram att hon hade köpt en sånhär ville jag också ha en. De är så fina, små och gulliga hahah. Skulle kunna ge det en chans liksom bara för det haha. Nej men det ser riktigt kul ut och det skulle väl vara en nice sommar-hobby. Jag som inte gör något annat än att sitta hemma om somrarna (när jag är i stockholmo) känner jag. Pappa sa till och med att han skulle kunna pröjsa en åt mig om jag faktiskt använder den. Är dock rädd att jag ska slå ihjäl mig själv! Vet inte om mitt balanssinne/kropp håller med om att jag borde ha en. Vad tycker ni? Skaffa en?
Kolla va söt! Finns ju typ hur många olika färgkombinationer som helst men jag vill nog ha en sån här! :)
 


1 kommentarer
Postat av: Emmmaaaa

Jag har en sån fast en rosa med lila hjul o de är jätte söta! Jag hade svårt att stå på den först eftersom jag suger på att åka vilket fall, men det var kul även fast jag suger 😂 men jag tycker att du ska köpa en ! 😃

2014-02-24 - 16:38:03 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: