Plugg...

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-17 @ 18:33:00
Härliga grejer... 
 
Har kanske lite mindre än hälften kvar på historian. Har min sista frågeställning och diskussionen/slutsatsen kvar. Känner att jag kommer vara så otroligt lättad när den är klar. Men då börjar nästa problem... Svenskan. Ska tydligen vara inne på onsdag och jag har inte ens börjat... *tummen upp*. Ska tydligen vara ett av våra största arbeten också så det känns ju lite sådär. Kommer få jobba på lovet. Gr8. Idag var en rätt nice dag i skolan, råkade dock komma för tidigt (!!!?) då jag inte sett meddelandet på facebook om att mentorstiden var inställd. Som tur va hade Camilla i min klass inte sett det heller så jag, hon och Hanna åt lunch tillsammans. Efter det hade vi historia och svenska och jag jobbade på båda lektionerna. Slutade en halvtimme tidigare och då följde jag med Fia en snabbis på stan då hon skulle köpa ett fotoalbum or something. Efter det åkte jag hem, pappa ringde mig på tunnelbanan och frågade vart jag var och att han var i närheten av tunnelbanan, så han väntade på mig tills jag kommit av och skjutsade hem mig innan han åkte vidare på något jobb. De va snällt! Väl hemma packade jag ihop mina saker och väntade på att han skulle komma tillbaka så att han kunde skjutsa mig. Nu är jag då hemma hos mamma och har käkat middag...! Bara plugget kvar på listan alltså... Sen får jag sova. Imorgon börjar jag tidigare då vi ska visa upp våra gymnasiearbeten! Kul kul! Nu måste jag plugga vidare! Kramis :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: