Romme

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-23 @ 17:11:35
Jaha, nu är man framme i Dalarna. Nu har jag två (egentligen tre men jag pallar bara två..) dagar av skidåkning att se fram emot (eller?).. Har redan blivit förbannad över att vi fick rummet längst bort från skiduthyrningen så jag fick bära alla otroligt tunga grejer längre än någonsin. Vi hyr ju både skidor, pjäxor, stavar och hjälm. Hur fasen ska jag kunna bära allt det samtidigt!? Fick i alla fall lite hjälp så jag hann bara svära några gånger. Nu sitter vi mest och väntar på att vår middagstid ska komma. Jag är rätt hungrig. Har försig ätit rätt mycket idag och inte rört på mig men ändå... Sov faktiskt hela vägen hit. Satte mig i bilen - somnade - väcktes och åt lunch - satte mig i bilen igen och somnade om. Sedan var vi plötsligt framme. Minns varje sommar vi åkte hit när man var yngre och jag hann fråga ca. 60 gånger: "är vi framme snart?!!??". Nu känns det som att tio minuter går och vi är framme. Ville typ sova mer idag också. Försökte hålla mig vaken inatt så att det skulle bli lättare att sova i bilen och att somna ikväll. Får se hur det går. Jaja, vi hörs! :)
Från fönstret. Nu har allt stängts för dagen, men det är fortfarande några ute som åker pulka eller har snöbollskrig :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: