Romme - Dag 1

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-24 @ 18:13:00
Nu är första dagen avslutad, och jag kan meddela... att jag för första gången... avslutade hela dagen! Jag åkte alltså skidor från kl. nio till fyra idag!? Whaaat! Oftast brukar jag åka hela morgonen, sedan äta lunch och kanske orka ett åk till. Men idag kämpade jag mig igenom det. Även om det kändes som att mina lår skulle explodera, att mina knän skulle gå av och även om det kändes som att mina fötter skulle krympa ihop till små bollar av kramp. Men! Jag tog mig igenom det! (applåder tack??) Kollapsade så fort jag kom in på hotellrummet och mådde illa flera gånger under dagen utav utmattning men fasen vad stolt jag är hahah. Får se hur mycket jag orkar imorgon... Nu har jag precis gjort mig i ordning för middagen. Ska nog ta hamburgare eller köttbullar ikväll... I need mah meat! Det är verkligen sant att träning ger en typ endorfiner för jag är riktigt glad nu. Har dessutom fått jobb på fredag så allt är suuper! :) Vi hörs senareee!
Några fall i backen (skogen?) blev det ju... Något min mamma tycker är riktigt roligt. 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: