Skol-Jävel

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-04 @ 15:47:00
Hej bloggisen. Sitter just nu på engelska lektionen och panikar över hur mycket jag har att göra. Det känns som att massa uppgifter bara staplas på varandra och jag vet inte vad jag ska göra av alla. Har precis rättat mitt tal nu i alla fall som jag fick icke godkänt på, men vet inte om jag rättade tillräckligt bra. Har nästan gjort klart konstarterna och samhällets uppgiften idag också vilket känns bra. Nu har jag bara historia-uppsatsen på 3-4 sidor, svenska-analysuppsatsskiten och engelskatalet kvar då då. Om jag inte missat något mer. Aja, ville bara berätta hur stressad jag var. Tror att jag slutar strax så nu avslutar jag detta inlägg. Kram!
 
Btw. Ska köpa en muffin på vägen hem. För jag tycker att jag förtjänar det.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: