Söndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-09 @ 14:10:00
Hej på er! Denna morgon har spenderats genom att försöka fota lillebror för ett skolprojekt jag håller på med. Ska göra om ett "konstverk" typ. Jag valde att jobba med barnboken Kenta & Barbisarna som handlar om en pojke som vill leka med barbies. Alltså tar boken upp massor av genusfrågor osv. som jag alltså ska försöka återspegla. Frågade Ludvig om han kunde ställa upp på min idé och det ville han, så hittils har dagen bara gått ut på att flytta möbler, sätta upp lakan och hitta olika ställen att fota på. Var svårare än jag trodde och det blev väl inte riktigt som jag tänkt haha! Men får försöka redigera lite så blir det nog bra. Vid halv tre kommer min mormor och morster hit för fika och sedan åker jag till pappa. Imorgon börjar skolan igen vilket är bajs.
Några "outtakes" eller vad man ska säga. Kan man se hur jag har tänkt? :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: