THE HAT

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-08 @ 19:23:00
Här kommer lite bättre bilder på hur min studentmössa ser ut! :) 
Var otroligt roligt att få designa mössan själv! Jag valde att skriva Ebba H. Bergström på framsidan, och på baksidan skrev jag då min klass ES11B! Man fick också välja färg på den lilla "randen"ovanför texten och egentligen ska väl den vara den färgen som min inriktning står för, men jag valde att göra den guld istället den med. Jag tog min inriktinings-färg lila på den lilla diamanten på framsidan istället! På insidan av mössan valde jag bort det traditionella gult & blått färgade och tog istället en fin champagne-färg :) Är otroligt nöjd med hur den blev! Är dock en aning för stor men jag hörde att nästan alla fick för stor storlek även om vi fick testa hattstorlekar innan. Jag såg verkligen till att min passade liksom men ja, är inte en sån hemsk grej enligt mig! Jag kan i alla fall ha på mig den. Tycker ni att den blev fin? 
 
(Insåg föresten att bilderna har någon konstig ljusfläck mitt i bilden. Vet inte om kameran till slut fått någon skada nu efter mina 4 år med den eller om det bara är smuts... Rackarns..! Jaja!)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: