The Mortal What?

Allmänt - Kommentarer (2)
2014-02-11 @ 18:00:00
Jag tror inte ens att jag kan förklara hur mycket jag avskyr historia just nu. Känns som att jag har suttit med den här uppgiften hur många gånger som helst, och hur länge som helst utan att komma någonstans. Jag försöker förstå, och bry mig men jag kan inte. Visst det var rätt intressant att höra om klass och genus, till en början. Men nu pratar vi om det överallt! Jag är trött på allt detta genus-snack! Jag orkar inte höra på det längre och jag orkar defenitivt inte skriva en uppsats om det på fyra sidor. Det var problemz då, det finns fortfarande problemz nu, alla vet det. Måste jag utveckla det? Pust, är verkligen helt utmattad och trött på allting. Har haft världens humörsvängningar och magvärk hela dagen också för att utveckla det. Drömde inatt att jag var i Australien med Sanna... Vi bara jobbade, chillade, bodde själva och hade inga bekymmer alls liksom, haha! Kan det inte va så? Vill komma bort, till värme och glada dagar. Känns skönt att det är lov om några veckor i alla fall, men sen kommer jag på att jag ska åka skidor och träna under de dagarna och då känns det plötsligt inte så skönt längre... What to do, what to do... Nu ska jag fortsätta plugga ett tag till sen ska jag se den här filmen "The Mortal Instruments" det är så mycket snack om. Tidigare idag när jag skulle ladda ner den hade jag så många andra tankar i huvudet så detta hände: 
Och nej, inga resultat hittades när jag sökte på det... Haha.


2 kommentarer
Postat av: Sanna

Den drömmen kommer att gå i uppfyllelse! VI SKA DIT!!!

2014-02-11 - 18:10:29 |
Postat av:

Tack, jag trodde jag var den enda som var trött på genussnacket.

2014-02-11 - 18:28:07 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: