Tisdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-18 @ 19:07:00
Har blivit lite dålig update känner jag, shame on me. Men har som sagt jobbar rumpan av mig för att få in historian i tid, och det fick jag!! Nu har jag bara en miljon andra grejer att göra. Aja, snart är det lov i alla fall och då kan jag väl (förhoppningsvis) göra allt i min egen takt. Har precis kollat klart på det första avsnittet i säsong två av My Mad Fat Diary, som jag väntat på i en eviiigheeet. Det var så bra och jag kan säga att jag är mer än kär i Nico Mirallegro. Skulle kollat så fort jag kom hem men jag råkade somna i typ 2 timmar på soffan. Var ändå bara i skolan från 9-12 då vi hade opponering på gymnasiearbetet. Gick bra och vi är godkända! Wiie. Men sov så otroligt dåligt inatt att jag bara slocknade. Drömde dessutom världens skummaste dröm här på soffan. Vaknade till flera gånger men så fort jag somnade om fortsatte den. Mina drömmar börjar verkligen bli skumma! Annars har inte så mycket hänt... Jag vann 60 kr på en trisslott igårkväll. De va nice. Nu ska jag försöka få grepp om svenskan och den andra historiauppgiften så vi hörs senare! :) Med brist på bilder får ni dessa två bilder på mig och Sanna från... nån gång hahah! 
Första bilden är lite rolig då det är min reaktion på att det togs 4 bilder på raken. Hade ingen aning om att Sanna ställt in det...


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: