Torsdag Morgon

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-20 @ 11:02:23
Ursäkta för att jag inte är en av de där "natural beauty" tjejerna som ser fantastiska ut när de vaknar, haha!
 
Idag är det torsdag. Min favvis dag under skolveckan. Är på bra humör idag och har ändå rätt mycket att göra. Just nu sitter jag i köket och käkar frukost, och efter det är det dags att hoppa in i duschen och ta tag i alla saker jag ska göra under dagen. Ska till pappa ikväll också, och vara hos honom till lördag då jag ska tillbaka hit, packa och på söndag åka upp till Romme. Ska bli både kul och jobbigt att åka skidor, det är som sagt inte riktigt min grej men ja. Jag följer med för maten. Nu måste jag skynda mig upp till duschen så kram på er och ha en bra dag! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: