Torsdag

Allmänt - Kommentarer (2)
2014-02-13 @ 12:39:02
såhär ser jag ut idag!
 
Nu ska jag dra iväg till skolan strax. Har faktiskt spelat in en ny video till ya'll som jag dock inte vet om jag kommer lägga upp. Den blev riktigt jäkla tråkig så vet inte om den ens är värd att redigera. Får se hur jag gör. Idag är det bara en lektion...! Jag och Fia pratade dessutom med vår lärare om att flytta torsdagslektionen till måndagar då den första lektionen där inte behövs längre (alla gymnasiearbets-lektioner försvinner då vi är klara med det) så idag skulle vi diskutera det med alla. Hoppas verkligen att det flyttas för då kommer jag bli ledig på torsdagar framöver! Wihoo! Nu måste jag springa så vi höres och synes senare. Kramisar!
 


2 kommentarer
Postat av: undefined

y'all

2014-02-13 - 18:17:43 |
Postat av: Sanna

varför står det undefined? jag skrev ju mitt namn!!!

2014-02-13 - 18:19:35 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: