Utgång

Allmänt - Kommentarer (1)
2014-02-16 @ 17:47:53

Igår var jag ute. Kvällen började hemma oss Sanna där vi gjorde i ordning oss och lyssnade på musik. Efter det drog vi iväg till Ace där vi mötte Fannys gäng och Leons gäng. Stötte också på Axel som jag inte sett på år och dagar. Kvällen var både positiv och negativ men jag kan säga att jag dansade så mina ben värker idag och sjöng med som en tok till alla bra låtarna. Höjdpunkten var nog när Abbas "Lay all your love on me" kom på och jag och Fanny stod och sjöng med världens inlevelse, haha! Både jag, Sanna och Leon drog en kvart innan stängning och det slutade med att han sov över hos Sanna han med så han slapp ta nattbussen hem. När vi kom hem gjorde fvi i ordning pasta med stark sås som vi satt och åt innan vi la oss. Var en bra kväll helt enkelt! Imorse hämtade pappa mig och har mest legat och halvsovit framför datorn/tv:n tills nu. Nu tänkte jag sätta igång med att skriva historian igen. Måste bli klar till imorgon..! Här kommer två bilder från igår. Kanske lägger upp fler sen.

1. smygbild som Sanna tog på mig. 2. Mitt lama försök till att vara sexy school-teacher. Hade dessutom fina orangea lappar i ansiktet. Nice nice...


1 kommentarer
Postat av: Leon

"Stark sås", njaaa...

2014-02-16 - 18:50:08 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: