You.My.Everything

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-02-01 @ 16:15:00
Idag är det då lördag. Jag väcktes vid tolv av mamma som berättade att det var pannkakor till lunch, så jag kröp sakta men säkert ur sängen för att gå ner och äta. Det var gott. Sedan tog jag mig en dusch och gjorde mig i ordning och nu sitter jag här. I mitt rum och funderar på om jag ska börja packa väskan till pappa eller inte. Funderar också på om jag orkar ta tunnelbanan dit eller om jag ska fråga om skjuts. Vi får se hur det blir helt enkelt. Det är skumt att klockan redan är fyra... Känns som att jag har varit vaken i typ en timme högst. Känner mig dessutom fortfarande trött och lite sjuk. Min hals mådde inte så bra imorse när jag vaknade men nu är den faktiskt en aning bättre så får se om jag orkar mig ut med Sanna ikväll eller inte. Vill gärna men vill ogärna också, haha! Svårt att förklara... Ska nog ta att packa nu ändå så vi höres senare. Kramis!
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: