2013 - Året som gått (del 2)

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-17 @ 22:00:00
Då tänkte jag alltså fortsätta på vad som hände under 2013 så att jag får det gjort någon gång. 
 
April: 
I slutet på mars och i början av april var det äntligen dags för min och Fias London resa. Det var min första utomlandsresa utan föräldrar, och jag är så glad att den blev med just Fia. Vi hade så otroligt kul med både konsert, shopping och sightseeing. 
När jag kom hem fick pappa en fin t-shirt jag köpt till honom i London. Jag träffade också Tilda så fort jag kunde för att berätta allt mysigt som hänt! I början på april skaffade jag också mina p-piller vilket har hjälpt mig och min skolnärvaro enormt tills typ... nu. 
Jag gick på Justin Bieber konsert med Danielle, hennes mamma var ju så otroligt snäll och köpte två stycken biljetter och Danielle var också så otroligt snäll som tog med mig. Känns ändå rätt häfigt att ha sett the biebs in real life. 
Man började känna att våren var på väg! Här är fina Fia under en lunchrast :)
 
Maj: 
Maj började med en Ulrik Munther konsert på Grönan med Fia. Var en riktigt härlig dag!
Sommaren började komma in över Stockholm och vi spenderade många raster och utelektioner på gräset utanför skolan. 
Sen var det ju One Direction konserten i Sverige med Fia och Sanna (+ other polare) var SÅ kul! :)
Bakade också muff- eller cupcakes heter det väl? Ja...? Bakade cupcakes för första gången med Fia!
 
Juni:
I början på juni spenderade jag de sista skoldagarna med klassen för det mesta. Vi hade picknick på djurgården och jag var också på Kellys födelsedagsmiddag vilket var trevligt! 
När skolan äntligen slutat för sommaren så firade jag och Tilda det genom att åka på fest i Haninge!
Jag tog lite ego-picsss i det åh så härliga vädret (äcklas av att titta ut genom fönstret och se snö och mörker just nu...)
 
Det var April, Maj och Juni det. Resten kommer väl någon annan gång hehe.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: