2013 - Året som gått

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-13 @ 18:52:00
Tvåtusentretton är förbi. Känns som att året har gått otroligt långsamt samtidigt som det känns som att det har gått otroligt snabbt. Tänk att det var över ett år sedan nu som jag och Tilda firade nyår hemma hos Alex i klassen, känns inte alls som att det var så längesen. Min blogg är nu också över FEM år gammal vilket känns helt stört. Tänk att det var fem år sedan som trettonåriga lilla jag skapade bloggen bara för att testa en annan platform än blogspot.com. Även om jag inte skrivit så mycket på sistone känner jag ändå att jag vill fortsätta och hålla bloggen någolunda uppdaterad så jag kan titta tillbaka om ytterligare fem år kanske? Who knows. Vet i alla fall att jag nu i stunden vill fortsätta ha kvar den. Tänkte i alla fall gå igenom året som gått här på bloggen månadsvis för att se vad som har hänt: 
 
Januari: 
Nyår firades med Tilda och andra i klassen/skolan hemma hos Alex vilket var ett riktigt roligt nyår. Var mitt första nyår som spenderades med vänner och jag och Tilda kom inte hem förns klockan åtta på morgonen.
 
I början på förra året hade jag fortfarande entrepernörskap, vilket inte direkt var mitt favoritämne om man säger så men det var ändå en rätt lugn (ibland lite för lugn, snark) lektion som snabbt övergick till värsta stressmomentet för mig då vi skulle skapa och styra ett företag. Gick sådär. Annars flöt livet och skolan på som vanligt... Januari är inte direkt den bästa månaden så allt flöt väl på i en grötig takt sådär.
 
Februari:
Jag och Fia bokade dessutom vår London-resa vilket var en riktigt big deal för oss båda då ingen trodde att det skulle bli av förutom vi två. In your face people!
Ibland tog jag och Tilda nattliga promenader i Stockholm i februari-kylan. Och åkte pulka på det.
Jag var och åkte skidor i Romme med familjen och åkte skidor för tredje året i rad tror jag!
Jag och Tilda var på fest hos kära Daniel som jag inte hade träffat på flera år!
Vi var också på andra fester tillsammans! 
Jag passade Ludvig allt oftare
 
Mars:
I mars så sov Tilda över hos mig ett ex antal gånger och dissade dessutom mit hemmabakade filmjölksbröd som jag älskar!
Jag pluggade på om London! 
Jag hade mensvärks-problems
Försökte mig på att träna och ta tag i skolan så gott det gick, samtidigt sov Ludde i soffan
 
Det var de tre första månaderna! De andra får jag ta någon annan gång. Kram :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: