2014

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-13 @ 18:01:48
Ja då är det 2014. Har tänkt blogga ca. 10 gånger innan det skulle ske men har liksom bara börjat skriva ett inlägg och sedan gått för att göra något annat vilket resulterar i att jag glömmer bort helt och hållet. Vill kunna ha en intressant blogg med åsikter, tankar, dagens outfits och speciellt inlägg där jag berättar om vad jag gör. Hela bloggen är ju främst till för mig själv då jag vill komma ihåg vad jag har gjort i livet och hur jag har utvecklats. Lite som en dagbok med bilder... Och som andra kan se såklart. Men är fortfarande onöjd med designen och har ett så otroligt tråkigt liv så känns aldrig som att något jag lägger upp spelar någon roll eller är roligt. Och bra klädstil har jag inte direkt heller så känns onödigt det med. Har på mig samma saker nästan all the time och nu när det är vinter vill man ju bara vara varm. Jaja. Kanske skriver ett inlägg om 2013? Känner ändå att rätt mycket har hänt. We'll see ;) 
bild från italien i somras... :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: