2013 - Året som gått (del 3)

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-21 @ 20:23:00
Då kommer fortsättningen då...! 
 
Juli:
Kan tyvärr meddela att Juli 2013 var den ända månaden under fem år som jag inte bloggade någonting vilket jag skäms väldigt mycket över haha...! Dock bloggade jag inte eftersom att så mycket hände! Jag fick till exempel tillbaka mitt gamla rum!
Jag gick på hemmafester :) Just denna var jag på med kära Fanny
Jag var på fias 18 års fest! 
Jag var i Italien igen vilket var underbaaart!
Jag var på kära landet igen, som varje år. Här är min mugg!
Lillebror fyllde 10 år!!
 
Har har inga fler bilder nu förns jag är hos pappa med datorn! Så resten kommer någon annan gång :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: