Dramalama

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-17 @ 13:49:00
Hej hej, kan ta och berätta att jag fortfarande är på så jävla dåligt humör så det finns inte. Både jag och min mamma pms:ade igår och helt oväntat bröt värsta bråket ut där hemma. Jag märkte redan på direkten att hon var på dåligt humör när hon kom hem så försökte hålla mig undan men hon fortsatte provocera mig med massa saker jag skulle göra, klagomål och hot (eller konsekvenser som hon kallar dem...)
 
Till slut blev jag bara så arg att jag packade min väska och drog hemifrån. Hade först tänkt dra till pappa men han blev bara sur över att jag och mamma bråkade och att jag blandade in honom, så kände att jag inte ville hem till honom heller om han inte var på min sida (haha..). Ville bara vara på en lugn plats där jag kunde få ha mina humörsvängningar ifred, och Sanna var en ängel som lät mig komma hem till henne runt elva på kvällen haha. Hon gjorde mig i alla fall på mycket bättre humör och det blev en trevlig avslutning på kvällen. Imorse var jag lugnare och pappa kom och hämtade mig för att "snacka" om saker vilket nog inte var en sån bra idé då det bara gjorde mig förbannad igen. Nu är saker lugna i alla fall (även om jag är på dåligt humör) och jag sitter och funderar på om jag ska göra mat eller inte. 
 
Har alltså inte varit det bästa dygnet i mitt liv, och det är så ovanligt att vi har stora bråk inom familjen nu för tiden eftersom att jag känner att jag faktiskt har skött mig bra och lyssnat på mina föräldrar vilket jag hade lite problem med när jag var yngre. Så känns konstigt att vi faktiskt har bråkat och jag har fortfarande inte pratat med mamma. Men det löser sig väl så småningom, det gör det alltid. Nu vill jag bara ha en dramafri, trevlig, lyckad helg. Inga problem, inga konstigheter. Det var mina tankar denna fredag, hoppas ni har det bra så skriver jag senare.
 
kära sanna <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: