Frågor om 2013

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-25 @ 23:19:00
Var ju ett tag sedan det blev nytt år, men tänkte köra det ändå eftersom att jag inte kan sova...
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, många saker. Har bestämt mig för att vara modig hädanefter och göra saker jag inte vågat förut!
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte... Glömt bort vad jag hade för nyårslöften...
 
3. Blev någon/några av dina vänner förändrade i år? 
Ja, alla. (me too) It's a part of life heeehee.
 
4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej, som tur var. 
 
5. Vilka länder besökte du? 
Italien, England och Danmark!
 
6. Var det något du saknade år 2013 som du vill ha 2014?
Kärlek.
 
7. Vilket/vilka datum från 2013 kommer du alltid minnas? 
2/4, 20/4, 8/5 & 24/11.
 
8. Vad var din största framgång under 2013? 
Åkte på min första resa utan föräldrar? Jobbade? Vet inte faktiskt. Haha!
 
9. Största misstaget? 
No ragrets... http://starcasm.net/wp-content/uploads/2013/09/Were-the-Millers-No-Ragrets-Tattoo.jpg
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja men det var inget allvarligt. 
 
11. Bästa köpet? 
London-resan.
 
12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Klubbar, godis, mat och kläder.
 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Mååånga saker!
 
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013? 
Resolution - Matt Corby och Only You - Ellie Goulding. 
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år? 
Öh svårt att säga. Har väl varit likadan som alltid. Alla har bra och dåliga dagar. 
 
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Vågat mer.
 
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre? 
Slappat mindre hemma haha...
 
18. Hur tillbringade du julen? 
Med familjen hos kusinerna. 
 
19. Blev du kär i år? 
No.
 
20. Favoritprogram på tv? 
Lätt The Walking Dead och American Horror Story (Och Dr. Phil!!!)
 
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början på året? 
Emma Roberts, hehe. Nej jag vet inte, ingen. 
 
22. Bästa boken du läste i år? 
Looking for Alaska.
 
23. Årets bästa film? 
We're The Millers, The Great Gatsby, Warm Bodies, This is Us , The Impossible & The Bling Ring än så länge. Såg inte så många nya filmer under 2013.
 
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Lite kul att den frågan kommer på nr. 24 då det är dagen i Augusti jag fyller år! Jag fyllde 18 år 2013 och jag spenderade morgonen med pappa, dagen med mamma och kvällen med kompisar på middag sedan utgång till Sommar. Var en härlig dag!
 
25. Finns det någonting som skulle kunna ha gjort året bättre? 
Fler resor kanske... Mer pengar haha!
 
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? 
Öh, den kallas "fattig student". Men nej okej, normal. Antar jag. Inte annorlunda i alla fall. 
 
27. Vad fick dig att må bra? 
Mina vänner och familj. 
 
28. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Harry Styles, Francisco Lachowski, Bill Skarsgård.... Listan är lång. 
 
29. Vem saknade du? 
Saknade Fanny i början av året men nu är vi back together in business. 
 
30. Planer för 2014?
Resa mer, se mer, göra mer. 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: