Fridaaay

Allmänt - Kommentarer (0)
2014-01-24 @ 10:50:00
Jag och Fia lekte med hår innan engelskan, haha! Såhär skulle jag se ut med kort, brunt hår!
 
Tjohej, idag är det fredag och sista skoldagen för veckan (!!) ska bli riktigt skönt med helg och bara vila. Är dock bara inne på min andra lektion för dagen fast det känns som att jag har varit här i hundra år redan. Dessutom gick mitt bh-band precis sönder också vilket är jävligt irriterande och kommer få dagen att gå ännu långsammare. Känns som att allt jag äger och har bara går sönder och jag har inte råd att köpa massa nytt hela tiden... Aja! Ikväll ska jag i alla fall till pappa och hålla honom sällskap under helgen då Ingalill åker till England. Avis!
 
 
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: